Vítejte v našem moři knih, zkuste si najít svoji perlu mezi knihami. UDĚLÁME PRO VÁS I OPRAVY A NOVÉ VAZBY KNIH, CELÝCH ROČNÍKŮ ČASOPISŮ A NOVIN - napište nám na e-mail.
Antikvariát Perla | Podmínky


> Všeobecné obchodní podmínky
1. Základní ustanovení
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží mezi Antikvariátem Perla (dále jen "prodávající") a jejími obchodními partnery (dále jen "kupující").
Prodávající
Petr Dobrovolný
Antikvariát Perla
Strmá 12, 61600 Brno
Česká republika
Kupující
Koncový uživatel při zahájení obchodních vztahů, předává prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech.
Právní vztahy prodávajícího s koncovým uživatelem, výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními Zákona č.89/2012 Sb., Občanským zákoníkem, jakož i předpisy souvisejícími.
Právní vztahy prodávajícího, výslovně neupravené těmito VOP ani smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím se řídí příslušnými ustanoveními Zákona č.89/2012 Sb., Obchodním zákoníkem v platném znění, jakož i předpisy souvisejícími. Individuální smlouva s kupujícím je nadřazena Obchodním podmínkám.
2. Otevírací doba
Objednávky přes internetový obchod na adrese www.antikvariatperla.cz - 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Příjem objednávek pro expedici do třetího pracovního dne pro Českou republiku do 16:00 hodin.
3. Objednávání
Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. Kupující po odeslání objednávky dostane obratem vyúčtování vybraných položek v objednávce na váš e-mail. Prodávající připraví vámi objednané zboží a zašle vám fakturu – daňový doklad s údaji pro platbu na váš e-mail.
Objednávat je možno následujícími způsoby:
  • prostřednictvím elektronického obchodu na www.antikvariatperla.cz (dále jen "e-shop")
  • elektronickou poštou na adrese antikvariatperla@gmail.com
Prodávající doporučuje kupujícímu provádět objednávky přes elektronický obchod po řádném zaregistrování. Přijaté objednávky jsou závazné. Daňový doklad přikládáme na požádání, potřebujete-li daňový doklad, uveďte to v objednávce.
4. Platební podmínky
  • v hotovosti při převzetí zboží (platí pro osobní vyzvednutí na kontaktní adrese)
  • na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka přepravce)
  • platbou předem bankovním převodem (platba musí být připsána na účet do 14 kalendářních dnů)
Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.
Naše banka umožňuje velmi snadno přijímat peníze i ze zemí Eurozóny. K příchozí platbě je nutné znát náš IBAN kód a SWIFT kód. Cena za příchozí platbu při objednávce knih se bude skládat z ceny zboží + ceny za poštovné (vždy spočítané dle aktuální váhy zboží) + poplatku 1 Euro za uskutečnění platby.
5. Dodací podmínky
Zboží je možno kupujícímu zaslat prostřednictvím České pošty jako doporučenou poštovní zásilku nejpozději dva pracovní dny od přijetí objednávky, eventuelně od přijetí platby na účet. V případě osobního převzetí bude objednávka připravena k vyzvednutí, následující pracovní den pokud byla objednávka uzavřena do 16.00 hod., pokud bude objednávka uzavřena po 16.00 hod., bude připravena k osobnímu vyzvednutí druhý následující pracovní den.
  • Balné si v žádném případě nikdy neúčtujeme
  • Poštovné se neúčtuje při osobním převzetí
  • Poštovné v České republice doporučeně (při platbě předem na účet) a dobírkou je uvedeno v následující tabulce podle hmotnosti zásilky, aby zákazník nemusel platit nic navíc

    Česká republika
    Hmotnost
    zásilky
    Poštovné
    doporučeně
    Poštovné
    dobírkou
    0 — 100 g77Kč120Kč
    100 — 200 g80Kč125Kč
    200 — 500 g99Kč130Kč
    500 g — 1 kg109Kč136Kč
    1 kg — 2 kg129Kč165Kč
    2 kg — 5 kg149Kč184Kč
    5 kg a více169Kč204Kč
  • Poštovné v České republice neúčtujeme při objednávce nad 2000,- Kč
  • Poštovné do Slovenské republiky zásilkovna a doporučeně (při platbě předem na účet) je uvedeno v následující tabulce podle hmotnosti zásilky

    Slovenská republika
    Hmotnost
    zásilky
    Poštovné
    zásilkovna
    Poštovné
    doporučeně
    0 — 100 g95Kč135Kč
    100 — 200 g95Kč179Kč
    200 — 500 g95Kč222Kč
    500 g — 1 kg95Kč235Kč
    1 kg — 2 kg95Kč240Kč
    2 kg — 5 kg95Kč260Kč
    5 kg a více130Kč275Kč
  • Poštovné do ciziny kromě Slovenské republiky je třeba sjednat individuálně - platba musí být provedena předem na účet (provedete objednávku bez poštovného a poté vám zašleme návrh faktury s poštovným, kterou až po vašem souhlasu změníme na fakturu k proplacení)
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.
5.1. Z Á S I L K O V N A
Pokud chcete poslat zboží pomocí ZÁSILKOVNY (místo ČESKÉ POŠTY) na vámi určené výdejní místo, napište nám na e-mail antikvariatperla@gmail.com. Ceny zásilek po České republice jsou 79 Kč (dobírka 102 Kč), na Slovensko 95 Kč. Při odeslání přes zásilkovnu je potřeba zadat své telefonní číslo na mobil a e-mail, bez toho nelze poslat zboží přes zásilkovnu.
6. Stornování objednávky
Odeslanou a potvrzenou objednávku je možné stornovat telefonicky a elektronickou poštou (prosíme uveďte číslo Vaší objednávky) do 24 hodin od uzavření objednávky. Storno po 24 hodinách již nemusí být přijato z důvodu odeslání objednávky. Pokud by nastala tato situace, kontaktujte nás prosím na některém z kontaktů uvedených na stránce. A pokud byste v případě storna už odeslali peníze na náš účet, peníze Vám obratem vrátíme. Storno poplatky neúčtujeme.
7. Odstoupení od smlouvy
Každá fyzická osoba má ze zákona právo do 14 dní od převzetí zboží odstoupit od smlouvy. V případě tohoto rozhodnutí nás o tom, prosíme, písemně nebo telefonicky informujte a dodržte následující:
Vrácené zboží musí být
  • v původním nepoškozeném obalu, nepoužité, kompletní
  • vráceno s námi vystaveným prodejním dokladem, jeho kopií nebo číslem objednávky
  • uveďte své číslo bankovního účtu
Po obdržení Vašeho dopisu Vás budeme kontaktovat a snažit se splnit Vaše požadavky. V případě odstoupení od smlouvy nebo jiné dohody Vám budou peníze vráceny na Váš účet do 5 pracovních dnů. Náklady na dopravu spojené s vrácením zboží nese zákazník.
8. Reklamace
Pro reklamaci zboží platí ustanovení Občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) a Zákona o ochraně spotřebitele (zákon č. 238/2020 Sb.). Kupující je povinen při doručení zboží přepravcem zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud kupující shledá, že zboží takové vady vykazuje, je povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího. Při reklamaci je nutné se zbožím předložit kopii Dodacího listu - faktury a dokladu o zaplacení zboží.
9. Závěrečná ustanovení
Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 27.9.2020. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.
Zákony a předpisy: zák. č. 89/2012 Sb., zák č. 110/2019 Sb., zák. č. 238/2020 Sb.

> Prohlášení o ochraně osobních dat
Prodávající
Petr Dobrovolný
Antikvariát Perla
Strmá 12, 61600 Brno
Česká republika
Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy přepravci).
Zákony a předpisy: zák. č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů

> Záruka a stav knih
Všechno zboží je použité. Stav většiny odpovídá běžnému opotřebení. Výrazné nedostatky se snažíme popisovat ve stavu zboží, hlavně u dražšího zboží a sběratelsky zajímavého. Antikvariát Perla ručí za:
  1. dodání a dokonalé zabalení zboží tak, aby nebylo poškozeno
  2. okamžité vrácení peněz v případě stornování objednávky nebo reklamace
  3. vstřícné vystupování v zájmu zákazníka
  4. slušný obchod



Košík