Antikvariát Perla | Podmínky
1. Základní ustanovení
|
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží mezi Antikvariátem Perla (dále jen "prodávající") a jejími obchodními partnery (dále jen "kupující").
|
Prodávající
|
Petr Dobrovolný
Antikvariát Perla
Strmá 12, 61600 Brno
Česká republika
|
Kupující
|
Koncový uživatel při zahájení obchodních vztahů, předává prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech.
|
Právní vztahy prodávajícího s koncovým uživatelem, výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními Zákona č.89/2012 Sb., Občanským zákoníkem, jakož i předpisy souvisejícími.
|
Právní vztahy prodávajícího, výslovně neupravené těmito VOP ani smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím se řídí příslušnými ustanoveními Zákona č.89/2012 Sb., Obchodním zákoníkem v platném znění, jakož i předpisy souvisejícími. Individuální smlouva s kupujícím je nadřazena Obchodním podmínkám.
|
2. Otevírací doba
|
Objednávky přes internetový obchod na adrese www.antikvariatperla.cz - 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Příjem objednávek pro expedici do třetího pracovního dne pro Českou republiku do 16:00 hodin.
|
3. Objednávání
|
Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. Kupující po odeslání objednávky dostane obratem vyúčtování vybraných položek v objednávce na váš e-mail. Prodávající připraví vámi objednané zboží a zašle vám fakturu – daňový doklad s údaji pro platbu na váš e-mail.
|
Objednávat je možno následujícími způsoby:
|
- prostřednictvím elektronického obchodu na www.antikvariatperla.cz (dále jen "e-shop")
- elektronickou poštou na adrese antikvariatperla@gmail.com
|
Prodávající doporučuje kupujícímu provádět objednávky přes elektronický obchod po řádném zaregistrování. Přijaté objednávky jsou závazné. Daňový doklad přikládáme na požádání, potřebujete-li daňový doklad, uveďte to v objednávce.
|
4. Platební podmínky
|
- v hotovosti při převzetí zboží (platí pro osobní vyzvednutí na kontaktní adrese)
- na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka přepravce)
- platbou předem bankovním převodem (platba musí být připsána na účet do 14 kalendářních dnů)
|
Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.
|
Naše banka umožňuje velmi snadno přijímat peníze i ze zemí Eurozóny. K příchozí platbě je nutné znát náš IBAN kód a SWIFT kód. Cena za příchozí platbu při objednávce knih se bude skládat z ceny zboží + ceny za poštovné (vždy spočítané dle aktuální váhy zboží) + poplatku 1 Euro za uskutečnění platby.
|
5. Dodací podmínky
|
Zboží je možno kupujícímu zaslat prostřednictvím České pošty jako doporučenou poštovní zásilku nejpozději dva pracovní dny od přijetí objednávky, eventuelně od přijetí platby na účet. V případě osobního převzetí bude objednávka připravena k vyzvednutí, následující pracovní den pokud byla objednávka uzavřena do 16.00 hod., pokud bude objednávka uzavřena po 16.00 hod., bude připravena k osobnímu vyzvednutí druhý následující pracovní den.
|
- Balné si v žádném případě nikdy neúčtujeme
- Poštovné se neúčtuje při osobním převzetí
-
Poštovné v České republice doporučeně (při platbě předem na účet) a dobírkou je uvedeno v následující tabulce podle hmotnosti zásilky, aby zákazník nemusel platit nic navíc
Česká republika
Hmotnost zásilky |
Poštovné doporučeně |
Poštovné dobírkou |
0 — 100 g | 77Kč | 120Kč |
100 — 200 g | 80Kč | 125Kč |
200 — 500 g | 99Kč | 130Kč |
500 g — 1 kg | 109Kč | 136Kč |
1 kg — 2 kg | 129Kč | 165Kč |
2 kg — 5 kg | 149Kč | 184Kč |
5 kg a více | 169Kč | 204Kč |
- Poštovné v České republice neúčtujeme při objednávce nad 2000,- Kč
-
Poštovné do Slovenské republiky zásilkovna a doporučeně (při platbě předem na účet) je uvedeno v následující tabulce podle hmotnosti zásilky
Slovenská republika
Hmotnost zásilky |
Poštovné zásilkovna |
Poštovné doporučeně |
0 — 100 g | 95Kč | 135Kč |
100 — 200 g | 95Kč | 179Kč |
200 — 500 g | 95Kč | 222Kč |
500 g — 1 kg | 95Kč | 235Kč |
1 kg — 2 kg | 95Kč | 240Kč |
2 kg — 5 kg | 95Kč | 260Kč |
5 kg a více | 130Kč | 275Kč |
- Poštovné do ciziny kromě Slovenské republiky je třeba sjednat individuálně - platba musí být provedena předem na účet (provedete objednávku bez poštovného a poté vám zašleme návrh faktury s poštovným, kterou až po vašem souhlasu změníme na fakturu k proplacení)
|
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.
|
5.1. Z Á S I L K O V N A
|
Pokud chcete poslat zboží pomocí ZÁSILKOVNY (místo ČESKÉ POŠTY) na vámi určené výdejní místo, napište nám na e-mail antikvariatperla@gmail.com. Ceny zásilek po České republice jsou 79 Kč (dobírka 102 Kč), na Slovensko 95 Kč. Při odeslání přes zásilkovnu je potřeba zadat své telefonní číslo na mobil a e-mail, bez toho nelze poslat zboží přes zásilkovnu.
|
6. Stornování objednávky
|
Odeslanou a potvrzenou objednávku je možné stornovat telefonicky a elektronickou poštou (prosíme uveďte číslo Vaší objednávky) do 24 hodin od uzavření objednávky. Storno po 24 hodinách již nemusí být přijato z důvodu odeslání objednávky. Pokud by nastala tato situace, kontaktujte nás prosím na některém z kontaktů uvedených na stránce. A pokud byste v případě storna už odeslali peníze na náš účet, peníze Vám obratem vrátíme. Storno poplatky neúčtujeme.
|
7. Odstoupení od smlouvy
|
Každá fyzická osoba má ze zákona právo do 14 dní od převzetí zboží odstoupit od smlouvy. V případě tohoto rozhodnutí nás o tom, prosíme, písemně nebo telefonicky informujte a dodržte následující:
|
Vrácené zboží musí být
|
- v původním nepoškozeném obalu, nepoužité, kompletní
- vráceno s námi vystaveným prodejním dokladem, jeho kopií nebo číslem objednávky
- uveďte své číslo bankovního účtu
|
Po obdržení Vašeho dopisu Vás budeme kontaktovat a snažit se splnit Vaše požadavky. V případě odstoupení od smlouvy nebo jiné dohody Vám budou peníze vráceny na Váš účet do 5 pracovních dnů. Náklady na dopravu spojené s vrácením zboží nese zákazník.
|
8. Reklamace
|
Pro reklamaci zboží platí ustanovení Občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) a Zákona o ochraně spotřebitele (zákon č. 238/2020 Sb.). Kupující je povinen při doručení zboží přepravcem zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud kupující shledá, že zboží takové vady vykazuje, je povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího. Při reklamaci je nutné se zbožím předložit kopii Dodacího listu - faktury a dokladu o zaplacení zboží.
|
9. Závěrečná ustanovení
|
Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 27.9.2020. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.
|
Zákony a předpisy: zák. č. 89/2012 Sb., zák č. 110/2019 Sb., zák. č. 238/2020 Sb.
|
|
|
|