Vítejte v našem moři knih, zkuste si najít svoji perlu mezi knihami. UDĚLÁME PRO VÁS I OPRAVY A NOVÉ VAZBY KNIH, CELÝCH ROČNÍKŮ ČASOPISŮ A NOVIN - napište nám na e-mail.
Antikvariát Perla | Upozornění na zboží


Vaše jméno*
Váš email*
Email adresáta*
Váš vzkaz


Kotler Philip

Marketing podle Kotlera
americká příručka - jak vytvářet a ovládnout nové trhy
Typkniha
Vydavatelnakladatelství Management, Praha
Rok2000
Jazykčeský
Ediceneuvedeno
Ilustrátor,grafik,typografFoltera Petr
AnotaceZ anglického originálu Kotler on Marketing. How to create, Win, and Dominate Markets, vydaného v roce 1999 nakldatelstvím Free Press, A Division of Simon & Schuster Inc., New York, přeložil Ing. Pavel Medek. Přebal navrhl Petr Foltera. === POPIS DÍLA: ublikace definuje základní principy marketingu a jejich podnikatelskou aplikaci na globálních trzích. Interpretace úspěšných marketingových aktivit v éře globalizace, hyperkonkurence a rozvoji informačních i komunikačních technologií a masmédií.
Vazba původní tvrdá s papírovým potahem, ilustrovaná
Přebalano
Počet stran260
První vydáníano
Podpisne
Stavvýborný
Velikost8° Oktáv velký
Hmotnost580 gramů
ISBN / ISSN80-7261-010-4
Objednávkový kódK2610
KategorieSpolečenské vědy -> Ekonomie a management
Učebnice VŠ -> Ekonomie
Upozornit známého na zboží
330 Kč
Vložit do košíku
Dotaz na zboží

přebal

popis str. 1

popis str. 2

o autorovi

obsah str. 1

obsah str. 2 a ukázka předmluvy




Košík